Citron + choklad

Nu har jag testat det, så att ni slipper!

Jag blev lite nyfiken på hur citron och choklad smakar tillsamans. Det verkade värt att testa så jag tog och smälte lite 70% Fatzer i en kopp med lite mjölk. Så skar jag upp små citronbitar som jag doppade i.

 Resultatet = konstigt! Då chokladen är basisk och citronen är sur så skar det sig. Men spännande var det, om än inte den godaste smakupplevelsen ^^

Nästa gång ska jag testa med jordgubbar i stället, det är säkert mycket godare!

Kommentarer
Postat av: Miramina

Att doppa jordgubbar och andra frukter i choklad är säkert väldigt gott! När du ska testa det kan du bjuda in mig i testpanelen! ;)

2009-03-29 @ 10:49:48
Postat av: shirinooo

apelsin doppad i choklad är riktigt gott faktiskt, banan och päron kanske också är det:D







2009-04-23 @ 19:37:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0